Veel gestelde vragen

Showroom

Closed
safasdfasf
Waar kan ik de meubels bekijken?

We zijn pas gestart met Betonlook Outlet. Momenteel hebben we nog geen showroom. Daarom zijn onze prijzen lager dan normaal. Wij begrijpen heel goed dat je een meubel eerst zou willen zien en voelen voordat je het aanschaft. Daarom kun je tijdelijk zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen je meubel retourneren. Indien je niet vooraf wilt betalen, dan is het mogelijk om te betalen bij aflevering. Wij bieden deze optie omdat wij je verzekeren van een goede service en kwaliteit.

Verzending & Levering

Closed
safasdfasf
Wat is de levertijd?

1 tot 4 weken afhankelijk van eventuele voorraad.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het kan gebeuren dat je van gedachten verandert om een bepaalde reden. Je kunt jouw bestelling annuleren zolang de bestelling niet verwerkt is.

Stuur ons een mailtje via de contact pagina en vermeld je bestellingnummer met de omschrijving van de artikelen die je wilt annuleren. Indien je binnen 48 uur annuleert, dan is het kosteloos. Na 48 uur kan een bestelling die op maat wordt gemaakt alleen geannuleerd worden tegen 10% van de orderprijs vanwege de kosten die gemaakt worden. Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.

Geen bevestiging ontvangen

Het kan zijn dat de bevestigingsmail wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Artikel in winkelwagen plaatsen

Om een artikel in de winkelwagen te plaatsen dien je eerst de afmeting en kleur te kiezen. Daarna klik je op de button “In winkelmand”.

Is het artikel uitverkocht, neem dan contact op mocht je het artikel willen reserveren.

Bestellen

Closed
Bezorgen op een afhaalpunt

Je kunt niet ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar je hebben verzonden. Je kunt het artikel dan het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij je aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is. 

In het geval dat je de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Je kunt helaas niet via het retour-etiket een vervangend artikel aanvragen. Helaas kan de klantenservice vanwege technische redenen ook geen artikelen voor je vervangen, verrekenen of een nieuwe bestelling voor je plaatsen.

Mis je artikel(en) bij je bestelling?

In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Bepalen waar en wanneer je bestelling word bezorgd

Wanneer je een meubelstuk hebt besteld nemen wij contact met je op. We bespreken samen waar en wanneer wij het artikel het beste kunnen bezorgen. 

Kortingscodes

Closed

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Voorwaarde kortingscode of cadeaubon

– Mogelijk niet van toepassing op afgeprijsde artikelen
– Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of acties
– Beperkte geldigheidsduur
– Mogelijk gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde*
– Is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde**

*Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet de minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden, anders is de kortingscode niet geldig voor jouw bestelling
** In het geval dat je je bestelling retourneert is je kortingscode niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling
*** Het gebruik van VVV bonnen is niet mogelijk

Let op: Helaas is het niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode of cadeaubon te verrekenen. Je kunt de kortingscode of cadeaubon uiteraard bij je volgende bestelling gebruiken.

Betalen

Closed

l

Betalen met IDEAL

Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:

Selecteer je bank
Klik op ‘Volgende’, hierdoor kom je op de pagina ‘Bestelling controleren en versturen’
Nadat je op ‘iDEAL’ klikt wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
Rond hier je betaling af
Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Betonlook Outlet site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling
Zodra je bestelling is geplaatst ontvang je een bevestiging in de mail.

Betaalwijzen bij Betonlook Outlet

Bij Betonlook Outlet heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:

Betalen met iDEAL
Betalen met Creditcard
Betalen met Klarna
Contant betaling bij aflevering

Betalen met creditcard
Bij ons kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en Bancontact.
Aanmaning ontvangen ondanks betaling

Het kan voorkomen dat de betaling van je rekening en het ontvangen van een aanmaning zich hebben gekruist. Houd er rekening mee dat bij vooruitbetaling en betaling op rekening, afhankelijk van je bank, een verwerkingstijd van je betaling van 2 tot 4 dagen geldt. Wanneer je de volledige rekening al hebt betaald, kun je de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Duur verwerking betaling
Het is afhankelijk van de door jouw gekozen betaalwijze hoe lang het duurt voordat je betaling is verwerkt.

Bij betaling via iDEAL wordt de betaling vrijwel direct verwerkt.

Bij betaling via creditcard wordt het rekeningbedrag gecrediteerd wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Veilig winkelen bij Betonlook Outlet

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding / Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien. De belangrijkste bescherming blijft echter je eigen wachtwoord. Geef je wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot jouw account.

Betonlook Outlet voldoet aan de geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften. Je contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden.

Retour & Terugbetaling

Closed
Hoe stuur ik een artikel retour?
Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Wanneer je een product wilt retourneren vul dan het retourformulier in op deze pagina. Wij zullen je retouraanvraag beoordelen en binnen 2 werkdagen contact met je opnemen voor een eventuele afspraak om de artikelen bij je op te halen. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen. De kosten voor retouren zijn voor de klant.

Let op: Is je meubel door ons op maat gemaakt? Neem dan contact met ons op. We kijken graag samen met jou naar de mogelijkheden.

Kijk hier voor meer informatie.

Terugbetaling
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van eventuele labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Kan ik een artikel ruilen?

Artikelen kan je ruilen door de artikelen te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten op de website. Wij adviseren je bestelling meteen te bevestigen, zeker als de voorraad nog maar gering is. Je dient voor de nieuwe bestelling opnieuw vooraf te betalen of je ontvangt weer een aparte rekening.

Informatie over hoe je een artikel retourneert, vind je hier.

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen met elkaar te verrekenen of om via het retouretiket een vervangend artikel aan te vragen.

Onze klantenservice kan vanwege technische redenen ook geen artikelen voor je vervangen, verrekenen of een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een klacht

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht binnen 24 uur te beantwoorden.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kunt je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Defect artikel retourneren

Wanneer een artikel beschadigd of defect is, kun je gebruik maken van je recht van reclamatie.

Hiervoor vragen wij je vriendelijk om het volgende te doen:

  • Een duidelijke en complete beschrijving over hoe de beschadiging of het defect is ontstaan.
  • 3 tot 4 foto’s die de beschadiging of het defect bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste 1 foto duidelijk zichtbaar zijn. Bovendien moet het volledige artikel, eenmaal met voor- en eenmaal met achterkant.
  • Je kunt de foto’s mailen naar verkoop@betonlookoutlet.nl. Houd er rekening mee dat je e-mail, inclusief foto’s, niet groter is dan 25 MB. We raden je daarom aan om je foto’s als JPEG-bestand door te sturen.
  • Na ontvangst van de foto’s word je verzoek zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt binnen enkele dagen een bericht over de verdere verwerking van je verzoek.

Wil je een vervangend artikel bestellen? Meer informatie hierover vind je onder ‘Kan ik een artikel ruilen’.

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Is jouw vraag nog niet beantwoord?
Neem dan contact op met onze klantenservice.