Contact

Kom met ons in contact!

Wij reageren doorgaans binnen 1 werkdag via e-mail en binnen één uur op een Whatsapp berichtje.

Telefonisch bereikbaar

maandag t/m zaterdag 09:00 – 17:00

085-1306266

 

showroom

wij hebben momenteel geen showroom

F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Kan ik bij jullie een maatwerk meubel bestellen?

Jazeker! We maken elk meubel op bestelling. Het voordeel van deze manier van werken is dat we relatief eenvoudig een model op maat kunnen vervaardigen. Daarnaast kunnen we bestaande modellen ook in andere afmetingen maken dan op de site wordt aangeboden. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten kun je vinden op de afrekenpagina!

Hoe gaat het bezorgen van de meubels in zijn werk?

Woon je op de begane grond? Dan leveren en monteren wij de meubelen op de plek waar ze moeten staan. 

Woon je in een flat? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je bent zelf verantwoordelijk om te beoordelen of meubelen daadwerkelijk over trappen, door gangen en door deuren passen. Past dit niet, dan zullen we een oplossing moeten zoeken. In dit geval geldt uiteraard “voorkomen is beter dan genezen”.

Twijfel je of een meubelstuk bij jou naar binnen past, meet dit dan van te voren goed na. Tijdens de productie van de meubelen kunnen we rekening houden met het eventueel gedemonteerd aanleveren van meubelstukken. Als meubelen éénmaal gemonteerd zijn, zijn ze lastig weer te demonteren.

Garantie en voorwaarden

Bij ons heb je garantie op alle meubelen die je bestelt, zowel op standaardmodellen als bij maatwerk. De standaard garantietermijn bedraagt 1 jaar op alles. De factuur geldt hierbij als garantiebewijs.
Wij garanderen een deugdelijk meubelstuk. Dat houdt bij ons in dat het meubel netjes is afgewerkt en stevig is gemonteerd.

Wat is de kwaliteit van Betonlook Outlet?

De meeste meubelen worden in onze eigen werkplaatsen geproduceerd door ervaren meubelmakers. We gebruiken de beste kwaliteit hout en staal die we kunnen krijgen. Onze meubelen gaan altijd door een kwaliteitscontrole voordat ze worden ingepakt en verzonden. 

Schade aan uw meubel?

Meld het aan ons via het contactformulier hieronder. En we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Retourneren?

Meld het aan ons via het contactformulier hieronder. En we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Status van uw bestelling?

Vraag het ons via het contactformulier hieronder. En we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Stuur ons een berichtje